Dúbravka 5km

Trať je situovaná v srdci Dúbravky, prevažuje cesta po asfalte (chodníkoch), ale nevyhnete sa ani lesnej ceste s citeľným prevýšením. Štart začína za Kostolom Ducha Svätého po asfaltovom chodníku až k Slovenskému ústavu technickej normalizácie, pri ktorom sa vybehne do chatovej oblasti. Lesnou cestou sa beží cca 1,5 km a beží sa opäť po asfalte až do cieľa. Na stiahnutie gpx. Trať poskytol portál www.behsity.sk

Total distance: 4993 m

Kamenný mlyn pri Lozorne 1. trať

Starý kamenný mlyn pri Plaveckom Štvrtku. Povrch: lesné cestičky, piesok/hlina/štrk. Naše hodnotenie: nádherná, nenáročná trať v príjemnom prostredí borovicových lesov. Na stiahnutie gpx.

Total distance: 18692 m

Kamenný mlyn pri Lozorne 2. trať

Na stiahnutie gpx.

Total distance: 18409 m

Kobyla

Krásna trasa, mierne vlnitá, na začiatku a hlavne na konci trošku prudšie stúpania. Všetko lesné cesty a chodníky. Štart je na N48°11.062 E17°00.870, po 130m odbočte doľava do lesa. Na cca 3.55km odbočte doprava (pozor, sú tam dve hneď za sebou, použite tú druhú). Po cca 40m sa zľava pripája cesta, po ďalších 20m sa cesta rozdvojuje, choďte vľavo. Na km 6.31 odbočte doprava, cesta sa hneď rozdvojuje, pokračujte pravou, po cca 20m sa znovu rozdvojuje, pokračujte ľavou. Na stiahnutie gpx.

Total distance: 7449 m

Kuchajda

Povrch betónová dlažba, ale dá sa klusať povedľa chodníka. Pri rýchlejšom behu sa asi nebude dať dlažbe vyhnúť. Na stiahnutie gpx.

Total distance: 1451 m

Medická záhrada

Povrch štrk, cca 160m asfalt (ťažko sa obchádza). Otvára sa o 10:00, zatvára podľa ročného obdobia asi so zotmením. Na stiahnutie gpx.

Total distance: 550 m

Prezidentský palác

Povrch štrk (pri väčších rýchlostiach môže podšmykovať). Niektoré zákruty sú prudké. WC k dispozícii. Otvorené od 10:00 do zotmenia podľa ročného obdobia. Na stiahnutie gpx.

Total distance: 557 m

Stupava – Devínske jazero

Príjemná trasa na regeneračné klusy. Povrch je zväčša lesná cesta, po daždi môže byť krivý (chodia autá k záhradám). Na jar veľa komárov, v lete stromy na niektorých miestach príliš nízko, treba sa zohýňať. Možnosť behať po asfalte ak je napršané, od miesta vybehnutia po železnicu cca 3km. Dá sa pokračovať popri Morave. Na stiahnutie gpx.

Total distance: 8930 m

Železná studnička polmaratónová trať – značená

Bežecká trať je situovaná na Ceste mládeže s možnosťou štartu z parkovísk alebo z areálu Partizánska lúka-amfiteáter a pokračuje ďalej do Lesoparku. Má označené jednotlivé kilometre pre lepšiu kontrolu osobného výkonu. Na nultom kilometri je umiestnená infotabuľa s mapou a názornou rozcvičkou, ktorá podporí kvalitné odštartovanie behu. Na stiahnutie gpx. Trať poskytol portál www.behsity.sk